Szinkronizálja a katalógust és a leltárt több üzletben
Kapcsoljon több üzletet ugyan ahhoz a leltárhoz
Szeretne több webüzletet kezelni, amelyek ugyanahhoz a termékkatalógushoz és készlethez kapcsolódnak? A Multi Store alkalmazás lehetővé teszi a MerchantPro platformon futó több üzlet szinkronizálását, egyetlen katalógus és készlet felhasználásával.
Ön képes lesz arra, hogy beállítsa a fő áruházat, amely irányítja a termékeket és a leltárt. Az összes többi áruház csatlakozik hozzá, és automatikusan megkapja az összes adatot a fő webüzletből. A termékkatalógus automatikusan frissül, és a készlet folyamatosan szinkronizálva van az összes értékesítési csatornán.
Dinamikus leltár frissítések
Ha több üzlettel foglalkoznak, amelyek ugyanazt a leltárt használják, akkor alapvető fontosságú, hogy a készlet szinkronizálva legyen az összes csatornán. Ez segít elkerülni a nehéz helyzeteket, amikor az ügyfelek megrendeléseket adnak az elfogyott termékekhez.
A Multi Store alkalmazás az API-n keresztül frissíti a készletet minden üzletben, függetlenül attól, hogy milyen műveletet határozott meg a készletváltozás: új megrendelések, a megrendelések szerkesztése, törlése vagy lemondása, valamint a közvetlen készletfrissítések.
Automatikus katalógus import és frissítések
Készítsen és frissítse termékeit egyszerre az összes csatlakoztatott webüzletben. A Multi Store használatával csak egyszer kell létrehoznia egy új terméket, mivel azt automatikusan minden másodlagos áruházába behozza.
A meglévő termékek minden frissítésére a többi webüzletben is sor kerül. A legjobb rugalmasság biztosítása érdekében teljes ellenőrzést gyakorolhat az egyes csatornákon közzétett cikkek árain, valamint az összes csatlakoztatott áruházra jellemző összes többi rész felett.
A Multi Store jó lesz-e a vállalkozásom számára?
Ha lehetővé teszi, hogy több értékesítési csatornát összekapcsoljon, a Multi Store a megfelelő megoldás arra az esetre, ha a MerchantPro platformon a több webüzletet kezel. Az alkalmazást akkor is használhatja, függetlenül attól, hogy üzletei ugyanazon a piacon, vagy különböző országokban találhatók-e.
El kell döntenie, hogy mely termékeket kell közzétenni az egyes üzletekben, kizárhatja az egyes elemeket vagy kategóriákat a listából, kikapcsolhatja az egyes importtermékek adatimportálását vagy frissítéseit, miközben képes automatikusan átalakítani az árakat más valutákhoz, vagy azok automatikus szabályok alapján történő kiigazításához.