Benefits

  • Increased operational efficiency;
  • Definition of stocks at the stock management location;
  • Possibility to split orders containing products from different locations;
  • Increased profitability;
  • Improved customer satisfaction;
  • Reduced order processing and delivery time;
  • Reduced risk of human error.

About the app

Az alkalmazás lehetővé teszi több készlethely (multi-leltár) használatát annak érdekében, hogy egyszerűen kezelje az egyes helyszíneken elérhető készleteket, és hogy a rendelések minden helyszínen teljesülhessenek.
A raktárhelyek lehetnek fizikai kiskereskedelmi üzletek, raktárak, dropshipping rendszerek vagy készlet beszállítók, valamint bármilyen más hely vagy rendszer, amelyet raktárkészletként használ.
Meghatározhatja és kezelheti az összes helyiség készleteit, átviheti a készleteket a helyek között, és lehetősége van arra is, hogy meghatározza a szabályok sorozatát, amelyet a raktárak megrendeléseinek automatikus hozzárendelésére használnak több kritérium alapján.
A megrendeléseket feloszthatja a termékek különböző helyszíneken való elérhetősége alapján is, és így a kapott új rendeléseket az egyes helyszíneken külön-külön feldolgozhatja.

Key functionalities


  • Possibility to define a deposit allocation rule when placing orders (based on priority, distance or minimum number of deposits involved);
  • Transfer of stocks between warehouses;
  • Option to enter the shelf position at the product level;
  • Possibility to filter products in the store, depending on the warehouse;
  • Association of warehouses for the specific in-store pick-up delivery method;
  • Split of orders depending on the products availability in warehouses.