Multi leltár
Benefits
- Increased operational efficiency;
- Definition of stocks at the stock management location;
- Possibility to split orders containing products from different locations;
- Increased profitability;
- Improved customer satisfaction;
- Reduced order processing and delivery time;
- Reduced risk of human error.
About the app
Az alkalmazás lehetővé teszi több készlethely (multi-leltár) használatát annak érdekében, hogy egyszerűen kezelje az egyes helyszíneken elérhető készleteket, és hogy a rendelések minden helyszínen teljesülhessenek.
A raktárhelyek lehetnek fizikai kiskereskedelmi üzletek, raktárak, dropshipping rendszerek vagy készlet beszállítók, valamint bármilyen más hely vagy rendszer, amelyet raktárkészletként használ.
Meghatározhatja és kezelheti az összes helyiség készleteit, átviheti a készleteket a helyek között, és lehetősége van arra is, hogy meghatározza a szabályok sorozatát, amelyet a raktárak megrendeléseinek automatikus hozzárendelésére használnak több kritérium alapján.
A megrendeléseket feloszthatja a termékek különböző helyszíneken való elérhetősége alapján is, és így a kapott új rendeléseket az egyes helyszíneken külön-külön feldolgozhatja.
A raktárhelyek lehetnek fizikai kiskereskedelmi üzletek, raktárak, dropshipping rendszerek vagy készlet beszállítók, valamint bármilyen más hely vagy rendszer, amelyet raktárkészletként használ.
Meghatározhatja és kezelheti az összes helyiség készleteit, átviheti a készleteket a helyek között, és lehetősége van arra is, hogy meghatározza a szabályok sorozatát, amelyet a raktárak megrendeléseinek automatikus hozzárendelésére használnak több kritérium alapján.
A megrendeléseket feloszthatja a termékek különböző helyszíneken való elérhetősége alapján is, és így a kapott új rendeléseket az egyes helyszíneken külön-külön feldolgozhatja.
Key functionalities
- Possibility to define a deposit allocation rule when placing orders (based on priority, distance or minimum number of deposits involved);
- Transfer of stocks between warehouses;
- Option to enter the shelf position at the product level;
- Possibility to filter products in the store, depending on the warehouse;
- Association of warehouses for the specific in-store pick-up delivery method;
- Split of orders depending on the products availability in warehouses.
